Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Szalvétaevés

2009.03.25. 21:58 blogíró

Egyik reggel felébredve váratlanul eszembe jutott, hogy zsenge koromban egyszer megettem egy szalvétát. Egyszeri alkalom volt, kíváncsi voltam, hogy milyen íze van, ezért „miért ne?” alapon megettem egyet. Papír íze volt.

Ahogy eszembe jutott ez az emlék eltűnődtem, hogy vajon minden gyerek átesik-e a szalvétaevési fázison, vagy ez csak az én egyéni kísérletező kedvemnek volt betudható. Mások cifrább dolgokat is megesznek gyermekkorukban? Ha nektek is van hasonló élményetek a korai gyerekkorból, akkor jöhetnek a beszámolók. :)

 

11 komment

Címkék: gyerek fejlődés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2009.03.25. 22:07:59

Megnyaltam egy villanykörét, úgy 3-4 évesen és olyan rossz íze volt, hogy azóta is eszembe jut.
Szalvétát nem kóstoltam, de abban az időben egyik gyerek-ismerősöm rendszeresen ette a papírt, biztatott, hogy próbáljam ki, de nem érdekelt.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.25. 22:32:41

@nyuszisz: A villanykörtének van íze? Az üvegnek általában nem szokott íze lenni. Gondolom inkább volt valami rákenődve, nem? :)

nyuszisz 2009.03.26. 06:41:16

@blogíró: nem volt rajta semmi, van íze az üvegnek is, meg egy kicsit talán poros is volt, akkor szedtem ki az asztali lámpából.

Törzsvendég:-) 2009.03.26. 07:17:31

Én a Tetrán kenőcsöt kóstoltam meg.Nővérem a tyúkszart szerette,egy ismerősöm meg a fekete cipőbokszra volt kíváncsi:-).

Törzsvendég:-) 2009.03.26. 07:38:36

@nyuszisz: aZ AKKOR LETT VOLNA IZGALMAS HA A MELEG IZZÓT NYALOGATTAD VOLNA.:-)

kg-- 2009.03.26. 07:42:34

Én már nem emlékszem tudatosan. De valami oka csak van, hogy most nem veszek a számba bármit :)
A gyerekeimen látom, hogy azt veszik (vették) a szájukba, ami eléjük kerül: bármit. Lakáson belül egy-két számomra extrém példa: hangya, virágföld, hamu (cserépkályha körül). Kertben: slag (a földes műanyag vége is), bármilyen növény, bármilyen kőszerűség (betondarab, kavicsok).
A hatéves már majdnem kinőtte ezt, ő már csak játékokat eszik. A hároméves most a fémekhez vonzódik (zippzár, kulcs, játékautó, igazi autó külső burkolata). A legkisebb most lesz egy éves, és ő még mindenre nyitott :)

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.03.26. 08:10:49

Írólap dettó.

Legjobb barátnőm folyton megette a taknyát, ezért én is megkóstoltam, de nem ízlett. Egyszer véletlenül megnyaltam a fülzsíromat is, mert beledugtam egy ceruza végét a fülembe, aztán ezt elfeledve szokás szerint rágni akartam a végét.

Viszont sok macskakaját ettem, azoknak májkrém ízük van. Ja, és soha nem restelltem a földről felenni azt, ami leesett.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.26. 17:23:03

Amiket itt olvasok... már bánom, hogy megkérdeztem. :D

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.03.26. 18:37:37

Eléggé lepipáltuk a holmi szalvétaevésedet. :P

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.26. 20:26:39

@bodr: tényleg nagyon gyenge versenyző vagyok itt a mezőnyben :D

Dzsondzsi 2009.03.28. 19:15:47

Nekem errol egy gyermekkori frusztraciom jutott eszembe... olyan ot eves lehettem, amikor egy tengerparti csaladi nyaralason teli pofaval zabaltam a porkolt garnelarakot. A frusztracio nem a rakoktol volt, hanem a nagymamam azon ketsegbeesetten hatarozott keresetol, hogy en most akkor huzamosabb ideig ne adjak neki puszit, jooo?...
süti beállítások módosítása