Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

LSD szimulátor

2010.10.12. 19:30 blogíró

Ha érdekel milyen lehet valamilyen szer hatása alatt lenni, akkor ezen az oldalon nézd fél percig a a mozgó kép közepét, majd nézz máshova, például a tárgyakra az asztalodon. Nem álltam még ilyen hatás alatt, de ilyesminek képzelem dolgot. :) Ha tovább nézed, akkor tovább tart a hatás.

10 komment

Címkék: illúzió optika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kino 2010.10.12. 21:37:15

ennek vízesés-illúzió a hivatalos neve. en.wikipedia.org/wiki/Motion_aftereffect
elég ha a vonat ablakán át bámulsz a talpfákra, majd máshová nézel.

bár személyes tapasztalatom nincs vele, szerintem azért az lsd nem ilyen.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.12. 21:48:28

@kino: természetesen az LSD-s rész nem veendő komolyan, gondolom az sokkal ilyenebb :D

Arról nem is szólva, hogy LSD-t biztos nem is használnak már a userek, csak annak a neve ugrott be. Ahogy ebből is kitűnik, nem vagyok túl járatos a szerek világában. B)

Pista bá' 2010.10.12. 22:36:30

LSD-t még bizony ma is használnak a "userek", bár valóban nem ez a legelterjedtebb cucc.
Mivel fiatalabb koromban magam is kipróbáltam, ezért meg tudom erősíteni, hogy 1 perces bámulás után 2-3 mp erejéig valóban olyan érzést kelt az emberben, mint amikor "a lecsó kezd bejönni".

Persze csak gyenge utánzat és rövid ideig tart, de a hasonlat nem volt rossz, megnyugtathatom a szerzőt.

berink 2010.10.15. 18:14:58

nekem sincsenek tapasztalataim, de érdekes:D

pusza:)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.15. 22:19:34

@berink: képzeld, micsoda élményeket hagyhattunk ki, hogy nem próbáltuk ;)

berink 2010.10.16. 10:59:56

@blogíró: imádnám, ha itt jojózna minden körülöttem:D

majd egyszer közösen:D mit szólsz?:D

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.10.16. 21:58:39

@berink: látom, rossz útra akarsz téríteni engem :P

berink 2010.10.17. 10:25:07

@blogíró: jól látod:D megkezdtem az aknamunkát:D

budahazyj 2010.11.13. 16:47:59

Kiprobaltam a kepet, utanna megettem egy belyeget. Hat szo-szo Mako meg Jeruzsalem. :-)

Eva950 2011.02.11. 22:59:19

Kipróbáltam, furcsa.
Kábítószer közeli élmény:
Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mikor kihoztak és magamhoz tértem, kérdezte a nővér, kérek-e fájdalomcsillapítót? Hogyne, féltem, hogy a műtét helye fájni fog. A gyógyszer hatott. A szemben lévő fal fehér volt, de én egész mást láttam. Óarany színű felületről sorba jöttek elő aranyszínű merítőkanalak, evőeszközök. Tudtam, hogy a fal fehér, de mégis mást láttam, akárhogy meresztgettem a szemeimet. Később változott a kép, dzsungelt láttam, ahonnan rézbőrű, kifestett indiánok leselkedtek a levelek közül.
Mikor a hatás múlófélben volt, rettenetes félelmet éreztem, nem mertem felnézni, mert fölöttem boszorkányok suhantak el fekete ruhában. Tudtam, hogy nincsennek ott, de az érzékeim megcsaltak és mégsem merem felemelni a fejem.
Mi a tanulság? Nem érdemes kábítószerezni. Egyenleg: nem áll arányban az okozott öröm, a elviselt szenvedéssel.
süti beállítások módosítása