Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Elnyomni a horkolást tűzben ropogó bogarakkal

2010.01.28. 21:53 blogíró

Hosszabb idő után újra belefutottam a Simply Noise oldalába, és kellemes meglepetés volt, hogy a fehér zaj mellett már rózsaszínű és barna zajt is sugároznak. Az én fülemnek a szélfúváshoz hasonló barna zaj a legkellemesebb, a fehér és a rózsaszínű zaj arra emlékeztet, amikor nincs adás egy régi TV készülékben, és csak sistergés hallatszik.

Ez az egész amúgy arra jó, ha valaki nem tudná, hogy ha túl zajos a környezeted (zavaróan beszélgető kollégák a munkahelyen, horkoló házastárs, stb.), akkor választhatsz magadnak egy kellemes háttérzajt, és ahogy a füled hozzászokik, fokozatosan egyre hangosabban hallgathatod. Az agyad egy idő után megszokja a hangot, így hallgathatod olyan hangosan (persze nem megsüketítve magadat), hogy elnyomja a környezet zajait. Külön gépek is kaphatók erre a célra, de bármilyen házilagos eszköz is megteszi, ami tud mp3-at lejátszani.

Vannak ugyanis letölthető hangok is, hogy ne kelljen mindig online lenni. Az egyik ilyen a Vihar nevet viseli, és egy zivatart lehet hallgatni rajta. Sajnálatos módon nekem az eső hangja helyett valamiért mindig rőzsetűzőn ropogó keményhátú rovarok képe ugrott be a hallgatása közben. :P

Hallgassátok meg ti is, hogy ez egyértelműen esőhang-e, vagy lehet akár tűzropogás is. Most újra meghallgatva változott a kép, ugyanis eső vagy tűz helyett most forró zsírban sülő fasírtok jelentek meg a lelki szemeim előtt. Talán ennem kellene valamit. :D

21 komment

Címkék: tűz eső hang nyugalom fasírt fehérzaj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SvenH 2010.01.28. 23:10:59

Én iPod-ra megvettem a White Noise nevű progit, ami egy csomó különböző relaxációs hangokkal. Megéri, mert tök jól el lehet lazulni, ha hallgatom a különböző hagokat.

Kedvencem a tábortűz, illetve az éjszaka ciripelő bogarak. A kislányom meg régebben mindig megnyugodott, ha a hajszárító hangját indítottam el :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.29. 07:55:16

@SvenH: ez a hajszárító érdekes dolog, nekem nem a relaxáció jut eszembe a hangja hallatán :)

novi 2010.01.29. 11:51:12

pont kapóra jött, ugyanis most egy call centerbe vezényeltek dolgozni, ahol csak én nem beszélek egész nap, a többi 150 ember pedig....

a barna hang oszcillálcva tiszta óceánmorajlás. kúl.

SvenH 2010.01.29. 12:01:10

@blogíró: fehér zaj az is. a babák a mosógép mellett is elalszanak :) A nagyapám meg este a füléhez rakta a vekkert és a kattogására aludt el. Sose értettem....

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.29. 16:15:33

@novi: ha 150 ember egyszerre beszél, az is óceánmorajláshoz lehet hasonlatos :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.29. 16:16:46

@SvenH: engem meg idegesít, ha hangosan kattogó óra mellett kell elaludnom, úgyhogy ilyenkor el szoktam zárni szegény órát valamelyik szekrény mélyére, hogy teljes legyen a csend :)

bodr · http://google.com/+ibodr 2010.01.31. 13:59:21

Ez nem is fasírt, hanem vöröshagyma.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.01.31. 15:41:40

@bodr: valami sül, az a lényeg, nem az eső esik :)

Valamit elronthattak hangkeverésnél.

Checkedpanther 2010.02.01. 12:03:26

Ha még nem írtam volna (nem, most regisztráltam emiatt) imádom a blogod.
Én magam az alábbi dolgokkal szoktam az agyam robbantani (némi növényi rásegítéssel ez mélyebb is tud lenni, de ez most nem tartozik szorosan ide...)

www.teslasoftware.com/
www.youtube.com/watch?v=UasTg-yxPaM

Nagyon sokfélét csinált ez a cég, én majdnem mindet megvettem (1 fontért hozzá lehetett jutni egy 3 az 1-ben csomaghoz).

Van fehér, rózsaszín (na ezeket nem tudom nagyon hallgatni), de a barnát imádom.
Mellette jó alacsony frekvenciás búgás. Power nap-re és akár alváshoz is kiváló. Beállítod, hogy kilépjen a programból mondjuk 2 óra múlva. Addigra igen nagyot szenderegsz.
Nagyon bejött.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 17:05:25

@Checkedpanther: Ez kedves tőled, hogy csak miattam regisztráltál. Ez adott némi öszötnzést ahhoz, hogy folytassam a blogolást. :)

Sajna nincs iPhone-om, úgyhogy egyelőre nem tudom kipróbálni a fenti dolgokat, de ha egyszer lesz, akkor majd teszek vele egy próbát.

spig 2010.02.01. 21:49:06

@blogíró: Natessék,ugye,hogy kell neked is iPhone... :D

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 21:55:50

@spig: miért kellene? :-o Itthon tudom hallgatni a fehér zajt a saját gépemen.

IPhone akkor kellene, ha a városban is akarnám hallgatni a sülő fasírtok hangját. :P

Igazából te is ezért nézgetesz ilyen eszközöket, ugye? Jó is az a fasírthang. :D

spig 2010.02.01. 21:58:52

@blogíró: Ma elhatároztam,hogy nem győznek a gépek.Kézzel írtam levelet,csakazértis. :D
És ha sülő fasírt hangot szeretnék hallani,hát sütök fasírtot :P :DD

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 22:05:06

@spig: Persze, otthon süthetsz, na de a városban.... Oda kell az iphone, hogy ott is tudd hallgatni a hangjukat :D

Milyen levelet írtál kézzel? Emailt? :P

spig 2010.02.01. 22:15:51

@blogíró: Igen,e-mailt írtam, kézzel :D
Városban meg elég a lacikonyha,mit nekem iPhone... :P :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 22:20:15

@spig: az email-t én is kézzel írom, bár egyszer próbálkoztam a lábujjaimmal is, de nem sikerült :P

Mikor ettél utoljára lacikonyhán a városban? Vagy talponállóban. :D

spig 2010.02.01. 22:23:56

@blogíró: komolyan mondom,ma írtam kézzel egy levelet.Van egy volt kolléganőm,nem hajlandó gépesíteni magát.Nincs számítógépe,e-mail-címe...Mobilja ellenben van :D
Lángost ettem nemrégen,valamelyik madaras teszkóban.Az lacikonyha? :P

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 22:29:20

@spig: szegény kolléganőd, biztos meggyűlik majd a baj az orvosi kézírással, ami híresen olvashatatlan :D

Az nem lacikonyha, mert zárt helyen van. A lacikonyha az utcán áll. De téged nem is tudlak igazán elképzelni, hogy valaha is ettél volna ilyen helyen. B)

spig 2010.02.01. 22:36:29

@blogíró: Én tudok nagyon szépen is írni,ha akarok. :P :D
Túl jól ismersz,mókusvigye :))

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.01. 22:38:51

Majd egyszer megnézem a kézírásodat, hogy milyen. B)

Most viszont becsukom mára ezt a lacikonyhát. Jó éjt. :)

spig 2010.02.01. 22:42:39

@blogíró: Ok,majd küldöm a karfiollevessel :P :D
Szép álmokat :)
süti beállítások módosítása