Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Mikor telefonáltál legutóbb telefonfülkéből?

2009.03.20. 21:28 blogíró

Éppen nézegettem a Zoom oldalán a sajtófotó verseny képeit (nem a nyerteseket, hanem amiket a Zoom-osak hoztak ki győztesnek), és ott láttam ezt a fotót:


 

Valahogy teljesen bizarr a látvány, hogy valaki fülkéből telefonál. A telefonfülke mintha sűrítve magában hordozná a régi rendszer eszenciáját. A kép címe Rendszerváltók, ami nyilván erre (is) utal.

Fel sem tudom idézni, hogy mikor telefonáltam utoljára fülkéből. Talán valamikor a múlt században. :) Csak a hangulata jön elő az agyonfirkált belsővel, a zsírosan tapadó kagylóval, és a cafatokra tépett telefonkönyvvel.

Te emlékszel, mikor volt utoljára részed ebben az élményben?

 

8 komment

Címkék: nosztalgia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.03.21. 09:24:55

1998-ban vagy '99-ben telefonáltunk a legjobb barátnőmmel egy budapesti fülkéből. Találtunk ott egy szatyrot 4 garnitúra frissen vásárolt gyerekruhával. Meg akartuk váltani a világot jósággal, és elhoztuk, nehogy olyasvalaki vigye el, aki nem akarja visszaadni a jogos tulajnak. Kicsit ügyintéztünk a magunk módján, de sosem került elő az illető, és a szatyor azóta is nálunk hever. Úgy beszéltük meg, hogy akinek előbb gyereke lesz, az viszi a szajrét.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.21. 09:52:27

@bodr: "Meg akartuk váltani a világot jósággal, és elhoztuk, nehogy olyasvalaki vigye el, aki nem akarja visszaadni a jogos tulajnak."

Lehet, hogy szegény meg visszament a fülkéhez, nem találta ott, és szidta a tolvaj embereket, akik szó nélkül elviszik. :)

Talán ebben a helyzetben én kiírtam volna egy cédulát a fülkére, ha van nálam papír és toll.

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.03.21. 11:55:36

Nyilván kevéssé gondoltuk át, de meg voltunk róla győződve, hogy mi jót cselekszünk. Nem a szándék a lényeg? :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.21. 16:22:23

@bodr: A jó szándék is fontos, de a tulajdonost vélhetően ez nem vigasztalta. :D

Törzsvendég:-) 2009.03.22. 06:46:28

Valamikor tavaly ősszel,unokaöcsémet hívtam fel ,mert épp lefogyott a kártyáról a pénz.Beteg volt,és megígértem neki,hogy kimegyek meglátogatni.De a buszon eszembe jutott,hogy bedugva hagytam? a vasalót (de közben nem is),szóval buszról le,telefonfülke aztán másik buszra fel haza,majd vissza.Jó kis kör volt.:-)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.22. 08:24:37

@Veréb75: és hány forintot kell bedobni manapság egy hívásért? én ezt sem tudom :)

Törzsvendég:-) 2009.03.22. 08:44:12

@blogíró: Attól függ meddig akarsz beszélni,én egy százasból megúsztam.Most jut eszembe régen gyűjtöttem a telefonkártyákat.Viszont errefelé már nem igen látni kártyás fülkéket.:-)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.03.22. 17:50:47

@Veréb75: És hány darab gyűlt össze? :)
süti beállítások módosítása