Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Szerinted kövér vagyok?

2009.02.10. 20:14 blogíró

Nemrég láttam egy előadást, ahol különböző etikai kérdéseket feszegettek az előadók. Hogyan viselkedjen az ember, ha a kormány üldözi és bebörtönzi az ellenzékieket? Bújtatni kell-e őket, vagy fel kell-e őket adni, mert azt diktálja a törvény? Minden parancsot végre kell-e hajtani háborúban? És így tovább. Az egyik előadó a beszélgetés egy pontján megjegyezte, hogy amikor etikáról van szó, akkor mindig ilyen példákat hoznak fel, pedig az is etikai kérdés, hogy például mit válaszoljon a férfi, ha a partnere megkérdezi, hogy „Szerinted kövér vagyok?”.

Az egyszerű válasz persze az, hogy a férfi azt válaszolja: „Dehogyis, én ilyennek szeretlek, amilyen vagy”. Nincs komplikáció, nem kell nemszeretem témákat boncolgatni, mindenki happy.

Igen ám, de ha egy nő ezt kérdezi, akkor annak többnyire valami más van a hátterében. Valószínűleg megerősítést vár, de nem feltétlenül a külsejével kapcsolatban, az igazi okkal azonban nem akar előhozakodni. Helyesebb tehát erre az igazi okra rákérdezni, mint egy semleges válasszal elütni a dolgot.

Ezen a ponton egy férfi a hallgatóságból ellene vetette, hogy szerinte jobb egyből megadni a várt megerősítést, hiszen ha rákérdezünk, hogy „Ezt komolyan kérdezed, vagy csak megerősítést vársz tőlem a külsőddel kapcsolatban?”, akkor a nő defenzívába szorul, mert erre a kérdésre általában nem válaszolják azt, hogy „Csak azért kérdeztem, mert nem bízom magamban, és a te megerősítésedet vártam.”. Ehelyett inkább azt mondja, hogy tényleg erre volt kíváncsi, és ha a férfi reális választ ad, azzal esetleg nem jó irányba viszi el a dolgokat. :)

Az előadó professzor persze egyből lecsapott erre, hogy ezek szerint mindig azt kellene válaszolni, hogy „Te vagy a legszebb a világon.”, mint a tükör a mesében, és akkor mindenki boldog lenne? Ez elmélyítené a kapcsolatot? Ő azon az állásponton volt, hogy ez csak felszínes, látszatvisszajelzés lenne a partner felé, ami éppen hogy nem az igazi kötődést erősítené.

A végén azt a konklúziót szűrték le, hogy a személyes kapcsolatokban az a döntés az etikus, ami segít elmélyíteni a kapcsolatot. A fenti esetben ki kell puhatolni, hogy mi van a kérdés hátterében, és az igazi kérdésre kell válaszolni, nem a külsővel kapcsolatos látszatkérdésre, és ettől a kapcsolat erősebb lesz. A részletek persze erősen függenek a konkrét résztvevőktől, univerzális recept semmire nincsen.

Az igazán érdekes az volt az egészben, hogy etikai kérdéseket egy ilyen látszólag banális helyzeten keresztül vizsgáltak, amivel az átlagember is találkozik. Háborúk szerencsére ritkán vannak, és diktatúrákból is egyre kevesebb van, de a címbeli kérdést mindig fel fogják tenni újra és újra, amíg férfi és nő él a Földön, úgyhogy etikai példának ez a helyzet mindig is nagyon aktuális lesz. :)

 

59 komment

Címkék: gondolatok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LongJohnHolmes 2009.02.10. 21:13:51

Csak nővel ne kezdjen az ember :)

Közöd?? (törölt) 2009.02.10. 21:14:17

ez szerintem marhaság, ha olyant válaszolok ami ugymond elmélyíti a kapcsolatot akkor már manipulálok tehát hazudom. csak az igazmondás lehet etikus. más kérdés, hogy természetesen mindenki hazudik ilyenkor valamit, de ez nem lesz ettől etikus

M, az állat 2009.02.10. 21:25:28

azért vettelek feleségül / lettél a barátnőm, párom, mert szeretlek, b**d meg. jóhogy nem vagy kövér.

hmmm, vajon miért nincs barátnőm? :)

M, az állat 2009.02.10. 21:25:59

elnézést, kicsit erős volt az előző b-betűs szóösszetétel.

2009.02.10. 22:01:02

ha már a "barátnő"-t is erősnek érzed, tényleg ne csodálkozz, hogy nincs :P

dex.ion 2009.02.10. 22:14:39

igen bazmeg! kövér vagy! faszom ebbe a kurva kérdésbe, de utálom...

pause 2009.02.10. 22:19:22

jah
kover akkor kover ennyi
en azvagyok,ennyi forom van,nem kerdem meg a pasimat sose:D

haaaaaat 2009.02.10. 22:29:17

Az a hulye, aki ezt a kerdest felteszi. Persze, hogy az:)

haaaaaat 2009.02.10. 22:30:28

@Közöd??: francot hazudik mindenki. Kover vagy oszt kesz. Ha meg koverebb lesz meg lecsereled masikra:)

Ventura Blvd 2009.02.10. 22:32:56

@LongJohnHolmes: Tényleg ne. A nők bonyolultak Álljon itt pédázatul a tanulságos blogbejegyzés arról, hogy mennyire nagyon bonyolultak
mertmegerdemled.blog.hu/2009/01/05/nada_fogyiblogja_210

dajalap 2009.02.10. 22:42:08

ja persze, és aki már sovány és még mindig ezt kérdezi? ( mint pl. én )

...teccik már érteni mi a probléma?

Sonja White (törölt) · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2009.02.10. 22:50:16

A helyes válasz: Egy pici felesleg van itt a fenekeden / pocidon (kívánt rész aláhúzandó) drága, mindjárt le is harapdálom......... :P
A folytatást a fantáziátokra bízom ;)

haaaaaat 2009.02.10. 22:57:55

@dajalap: akkor neked az onertekeleseddel van baj. Ez esetben az a helyes kerdes, hogy "Dragam? Baj van az onertekelesemmel?;)"

LongJohnHolmes 2009.02.10. 23:07:39

@zsame: Nem kell annyit ZABÁLNI !!! :)

@Sonja White: Hányás a válasz. Eltaláltam? :)

Először is a nőknek fel kellene fogni. Ha dagadnak, attól még a szeretett pasijuk ízlése nem fog változni.

don kartács 2009.02.10. 23:13:45

nesze semmi fogd meg jól

guy 2009.02.10. 23:26:40

Kíváncsi volnék, hogy mit szólna az illető, ha a szerencsétlen férfi a kérdésre azt válaszolná, hogy "nem vagy kövér, de azért van rajtad felesleg". Szakítós dumának jó lenne, csak kéne hozzá egy golyóálló mellény. :-)

forumuser 2009.02.10. 23:49:57

guy
Ezt nyugodtan a szemembe mondhatja a kedvesem, rendszeresen húzzuk is egymást ilyenekkel, mert az utóbbi időben mindkettőnk megemberesedett illetve megasszonyosodott némiképp. A dolog sarkalatos pontja az indíttatás és az ebből eredő stílus.
Merugye nem mindegy, hogy viccesen megcsipkedem az úszógumiját, vagy fancsali képpel közlöm, hogy baze', de undorító vagy.

nav 2009.02.10. 23:59:57

ll@zsame: Ló..aszt bonyolultak, egyszerűek mint egy bot, mink vagyunk lusták megérteni. Ezt ők érzik és rátesznek egy lapáttal.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.02.11. 00:02:27

Az én mostani barátnőmmel inkább az a "gond", hogy az én ízlésemnek talán még túl pehelysúlyú is. Egyszerűen ilyen az alkata. Pedig én azt szeretem, ha van mit fogni egy csajon. Ettől még nagyon kedvelem őt. :)

haaaaaat 2009.02.11. 00:05:47

@fortisszimafingusz: A kerdes, hogy ekozben hogy erzel:)

@nav: szerintem is egyszeruek (javareszt), ezt probaljak leplezni a logikatlansaggal:)

@molnibalage: es nalad az igazsag, izlesek es pofonok meg zsak a foltjat.

mehr luft 2009.02.11. 00:27:31

@molnibalage: te ilyen névvel ugye valami transzvesztita vagy?

átlátó 2009.02.11. 00:39:11

Valahogy így szokott lenni:
Férfi: Látom valami bánt, mi a bajod?
Nő: SEMMI!

Negyedóra múlva.

Nő: Meg se kérdezed mi a bajom?
Férfi (türelmesen, újra): Hát mi a bajod gyönyörűség?
Nő: Ennyi idő után már igazán tudhatnád!!!

Átlátok már a pinán.

Burgermeister 2009.02.11. 05:52:40

Nem hazudni, értem!?
Ha kövér akkor kövér....megmondani neki, jobb az igazság még ha fáj akkor is.

Én mindenkitől ezt várom, és ezt kapja. Értem?!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.02.11. 07:30:44

Egy nő akkor kérdezi ezt, amikor már dobbantani szeretne és okot keres egy rossz válaszban. Ha véletlenül mégis jó választ kap, akkor hamarosan újabb kérdés születik meg a buksijában, ami elegendő lesz egy sírásos, önmarcangolós szakításhoz.

efai 2009.02.11. 07:30:46

Ez egy nagyon hülye kérdés, ezértén sose teszem fel senkineks, ha szoros a rucim, akkor ráállok a mérlegre és máris sokkal tutibb választ kapok, mintha a barátomat, barátnőimet, vagy a kollegáimat faggatnám:)

Könnyű Karma (törölt) 2009.02.11. 08:34:21

Ez a "Kövér vagyok?" kérdés a női megfelelője annak, mint amikor a férfiak azt kérdezik "Neked is jó volt?"

Ezen meg a nők dilemmáznak, hogy most hazudjak, és akkor béke, vagy mondjak igazat, de esetleg megbántódik az emberem?

Tarkin kormányzó 2009.02.11. 08:52:55

Mi vaaan? Komolyan mondom nem értem mitől különleges lény egy nő. Miért kell egy egész tudományos fejtegetést rakni a tény mögé, hogy dagadt? Miért kell etikával bajlódnunk és miért nem mondhatjuk meg, hogy igen drágám, lenne miért lemenned az edzőterembe?

a Nő (törölt) 2009.02.11. 09:31:07

@Tarkin kormányzó: Hogy mitől különleges egy nő?...hm..ezek szerint nem sok közöd volt hozzájuk..:)na, jó, bocs ne szívd mellre...
Szerintem amúgy személyiségektől, kapcsolatoktól és helyzetektől függ az, hogy erre a kérdésre mi a jó válasz. Nem mindig a válasz érdekel ám minket, Nőket..hanem maga a reakció, amit a kérdés kivált. Tudod mi a legjobb válasz erre? Egy ölelés, puszi....

boszor 2009.02.11. 09:42:18

Könnyű Karma, szerintem neked van igazad. Annál idegesítőbbet, mint amikor egy pasi nem jön rá magától / nem bízik eléggé magában, és kérdezgeti, hogy jó volt-e...

indapasssucks 2009.02.11. 09:55:11

Nő: „Szerinted kövér vagyok?”.
Férfi: "Miért, lefeküdtél valakivel?"
Ez általában eltereli a figyelmet a röcögő hájacskákról és az önbizalomhiányról.

boszor: csak a te kedvedért, mégyszer:
Hogy lehet eldönteni, hogy egy nőnek volt-e orgazmusa?
Kit érdekel?

>.

boszor 2009.02.11. 10:02:08

Indapasssucks, ha nem érdekel, ne kérdezd, egyszerű.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.02.11. 10:05:39

@mehr luft: Miért lennék az? A te neveddel náci vagy?

Imádom az ilyen hülye kérdéseket...

Preis · http://www.glasso.hu 2009.02.11. 10:29:33

Érdekes dologról van itt szó! Ezen még nem gondolkoztam! :)) Ha legközelebb megkérdezi Tőlem, akkor vissza fogok kérdezni...

mustang · http://plus-size.hu 2009.02.11. 10:51:14

Hihetetlen, hogy felnőtt férfiak, akiknek bizonyára van/volt már kapcsolata képesek erre e kérdésre igennel felelni, és kifejteni, honnan kellene fogynia a szeretett(?) nőnek. Kitörölhetitek az őszinteségetekkel. Egy ilyen válasz után a nő azt fogja gondolni, hogy nem szereted, és félig-meddig jogosan.Mert ha szereted, akkor nem mondod, hogy kövér, maximum gondolod, de az sem zavar.

Pause-hoz hasonlóan én is kövér vagyok, ezért nem kérdezek ilyen hülyeségeket, mert tudom magamról, és a párom kifejezetten szereti. Ezt a kérdést különben is csak sovány nők teszik fel a pasijuknak, úgy, hogy közben a hasukon lévő bőrt csipkedik, hurkákat imitálva :D
Az önbizalomhiány nem súlyfüggő, hanem pasifüggő.
Ha a jó pasival vagy, akiről érzed, hogy szeret, nem nyaggatod ezzel a kérdéssel (max. nagyon ritkán). És ha kövér vagy, az sem zavarja, mert TÉGED szeret. ( persze vannak kivételek, ha valaki nagyon meghízik miután összejöttek, stb.)

És akkor elárulom, hogy maga a kérdés (szerinted kövér vagyok? ) mit is jelent valójában:

- szeretsz?
- lefeküdnél mással, ha lehetne?
- jobban izgatnak a cékáemes modellek, mint én?
- ölelj meg!
- unsz?
- hozzám tartozol.
- el vagyok hanyagolva

Ezek mind benne vannak a kérdésben, csak ha ezt egyszerre zúdítanák a fejetekre, azt sem tudnátok, mi van, ezért egy kérdésben összefoglalják. A legkevesebb köze ennek a kérdésnek a súlyhoz van, mert ha olyan pasija van az embernek, aki szeretni és aki vonzónak találja, nagy ívben leszarja, hogy van-e rajta pár plusz kiló.

A súlyuk általában akkor érdekli a nőket, ha facérak és pasizni akarnak, vagy ha neadjisten nem facérak, de pasizni akarnak, vagy nem facérak, nem is akarnak pasizni, de úgy érzik, a párjuk elhanyagolja őket.

Szóval Uraim, tessék kis önvizsgálatot tartani, mert ha elhangzik ez a kérdés a barátnőtök szájából, az mindössze annyit jelent, hogy többet kellene vele foglalkozni...

Reggie 2009.02.11. 11:00:47

„Szerinted kövér vagyok?” kerdes felmerul, akkor en azt szoktam ra valaszolni, hogy "szerintem nem, de ha felmerult a kerdes, akkor lehet hogy van benne valami."

xiau.ling 2009.02.11. 11:02:40

az igazat kell mondani, _óvatosan_.
de ha a kapcsolat elmélyítése ezen a kérdésen múlik, akkor én meg nagyon szemét vagyok. barátnőm nem nagyon kérdez ilyesmit, hogy "szerinted kövér vagyok?", néha finoman én utalok rá, hogy feltűnt egy új utas. húszon-pár évesen szerintem még igen egyszerű lenne napi 20 perc lábemelgetéssel, vagy akármivel feszes hátsót csinálni magának. majd 35 évesen észbekap, hogy jaj de nagy seggem lett és akkor meg nem mondhatom, hogy én megmondtam.. különben olyan alkata van, hogy semmi gond nem lenne vele, csak kissé lusta :) .
persze akkor is más a szitu, ha valakinek erősebb testalkatú barátnője van, aki viszont tesz érte, hogy vékonyabb legyen (sport, kalóriaszegény étrend, stb). ilyenkor egyértelműen nem éri meg kritizálni, mert csak elmenne a kedve a további erőfeszítésektől, viszont pár bátorító szó neki is önbizalmat adhat.

Sir Galahad 2009.02.11. 11:04:28

Kedves mustang, ha a kérdés annyit jelent, hogy többet kellene foglalkoznom a kedvesemmel, miért nem azt mondja, hogy mindjuk: kérlek, foglalkozz velem többet? Szerintem magyarul ez így van, aki szerint meg nem, az tartson önvizsgálatot:)!

Reggie 2009.02.11. 11:08:36

mustang · ducilap.info 2009.02.11. 10:51:14

Hihetetlen, hogy a nok jelentos resze nem kepes egyenesen beszelni es folyamatosan manipulalni probalja a masikat es a manipulaciot a masiktol is elvarja. Azoknak a noknek kene onvizsgalatot tartani akik a szerinted kover vagyok kerdest felteve nem arra kivancsiak amirol a kerdes szol.

a Nő (törölt) 2009.02.11. 11:13:29

@mustang: Igazad van, itt nem a kérdés a lényeg, hanem ami mögötte van..csak tudod pasik nagy hibája, hogy ők nem látják a "mögöttét". Mert egyszerűen gondolkoznak (nem bántásból mondom), ők azt értelmezik, azt fogadják, amit hallanak!És azt szó szerint.
Amúgy nálunk meg pont fordítva van: Párom 120, én 60..:) elkezdtem utána hízni, és én is jöttem a hülyeséggel: "Kövér vagyok?" Erre egyszerűen rám nézett, és kiröhögött..:D Jogos...hülye kérdésre, hülye válasz.

xiau.ling 2009.02.11. 11:17:46

@mustang:
az a hihetetlen, hogy vannak nők akik ezt a kérdést teszik fel, ha több törődést vágynak. maga a kérdés a rossz. egy pasi megérti, ha a barátnője azt mondja, menjünk sétálni, csináljunk valamit, vagy csak simán odabújik. ha a pasi valóban szereti, akkor ezek az apróságok arra fogják sarkalni, hogy tolja félre egy órára a papírokat és törődjön a párjával. de egy pasi másként működik, mint a nők. egy nő már már temeti a kapcsolatukat, amikor a pasi szótlanul bámulja a plafont vasárnap reggel az ágyban. egy nő ilyenkor ilyeneket gondolhat, hogy biztos megcsal és a kis rimáról ábrándozik, biztos nem szeret, biztos egyenesen utál már, jaj nekem, etc.. közben pedig egyszerűen arról van szó, hogy a pasi masszívan nézi a sarokban a pókot, hogy vajon hogy marad ott? tehát még akkor is, ha egy pasi tudja, hogy a _kérdés_ azokat jelenti, amiket fentebb leírtál, még akkor is annyival egyszerűbb egy pasi gondolkodása, hogy biztos nem a kívánt hatást váltja ki a válasza. ezernyi más módja lenne, hogy egy nő felhívja magára a párja figyelmét, de ez a kérdés, ez nem az.

xiau.ling 2009.02.11. 11:20:37

@Reggie:
az a gond, hogyha én is visszamanipulálok, akkor én egy rohadt szemét önző disznó vagyok.
szimplán elkezdtem én is rébuszokban beszélni. és az jött ki az egészből, hogy én őt nem veszem komolyan, és hogy nem igaz, hogy nem tudok vele normálisan beszélni.

kg-- 2009.02.11. 11:22:51

Mint az a cikkből is kiderült nem az az etikai dilemma, hogy hazudni kell-e a "Kövér vagyok?" kérdésre :) Hanem az, hogy tisztázni akarjuk-e a helyzetet, ami a kérdést kiváltotta.
Ahogy mustang és Könnyű Karma is írta, a valódi kérdés (röviden) a "Szeretsz?". És lássuk be, a probléma az, ha ezt már meg kell kérdezni...

Tehát ha elhangzik a "Neked is jó volt?" vagy a "Kövér vagyok?", akkor az etikus megoldás nem az igazmondás, mert az konkrétan senkit nem érdekel :)
Egy gyors megnyugtató válasz a helyes, és aztán elgondolkodni, mi hiányzik a kedvesnek, egy kis odafigyelés, kényeztetés, több visszajelzés?
Az etikus magatartás az olyan viselkedés, ami az alapproblémát oldja meg, ezért a cikk következtetésével értek egyet. Az igazmondás ez esetben látszatetikus, és a valódi kérdést a szőnyeg alá söpri.

Megjegyzem, a látszatkérdés pont azért hangzik el a valódi helyett, mert a kérdező vagy fél a választól, vagy nem akarja megbántani a párját. Ha azt kérdem "Szeretsz te engem?" abban már benne van a vád: "...Mert én nem igazán érzem". Mindkét esetben a kapcsolathoz való ragaszkodás motiválja a látszatkérdés feltevését, tehát ezért jópont jár :)

haaaaaat 2009.02.11. 11:34:08

@mustang: "Szóval Uraim, tessék kis önvizsgálatot tartani, mert ha elhangzik ez a kérdés a barátnőtök szájából, az mindössze annyit jelent, hogy többet kellene vele foglalkozni..."

Szoval holgyeim, tessek kis onvizsgalatot tartani, mert ha elhangzik ez a kerdes a szatokbol, akkor jo esellyel azt fogjuk mondani, hogy igen (ha tenyleg koverek vagytok) es egyben megjegyeznem, hogy ha nem a koversegrol van szo, akkor ne a koversegrol beszeljetek. Ha egy no kepes megtanulni angolra forditani "kaphatnek egy pohar vizet" kerdest, anelkul, hogy bort, kolat vagy pezsgot kerne helyette es alsagosan durrogna a pincerrel, hogy nem is azt akart, akkor legyen kepes kimondani azt is, ami eppen a kinja.

mustang · http://plus-size.hu 2009.02.11. 11:52:40

@Sir Galahad: mikor hallottál te nőt egyenesen beszélni? :) erre a nők többsége nem képes, mert egyszerűen nem férfiaggyal gondolkodnak..

@Reggie: hát igen, igazad van neked is, attól, hogy így van, még nem így van jól, de ha megtanulsz ezzel együtt élni, egy lépéssel közelebb kerülsz a női lélek megértéséhez :)

@a Nő: A pasik nem gondolkodnak "egyszerűen", csak másképp, mint mi. Ezek tök alapvető különbségek amik ellen nem lehet, és nem is érdemes harcolni, maximum annyit tehetünk, hogy elfogadjuk, és akkor nem érezzük folyton csalódottnak magunkat, amiért nem értenek minket a a férfiak :) Ajánlom Barbara és Allan Pease: Miért sír a nő, miért hazudik a férfi? c. könyvét, nekem ez sokat segített, hogy ezzel némelyest tisztába jöjjek.

@xiau.ling: pontosan így van, ahogy mondod! a fenti könyvet neked el sem kell olvasnod, mert ilyen gondolatok vannak benne, mint a tieid :) a férfiak logikusan gondolkodnak, a nők meg érzelmi alapon.

@kg--: respekt :)

@haaaaaat: Szerintem ahhoz túl késő, hogy a férfiak meg a nők alapvetően megváltozzanak, vagyis hogy a férfiak tudjanak a sorok között olvasni,a nők meg úgy kérdezzenek, hogy elfogadják a férfitól a racionális választ. Annyit viszont tehetünk, ha tudatában vagyunk,hogy ellenkező irányba jár nálunk a mutató, hogy egy kérdés/válasz előtt elgondolkodunk, hogy mit gondolhat a másik igazából.

forumuser 2009.02.11. 12:29:08

"a férfiak logikusan gondolkodnak, a nők meg érzelmi alapon"
Azzal azért nem árt tisztában lenni, hogy ezek a jellemző irányvonalak ugyan, de nem következik belőlük az, hogy a nő _képtelen_ logikusan gondolkodni.

mustang · http://plus-size.hu 2009.02.11. 12:43:43

persze, hogy nem, ez természetesen csak általánosságban igaz.

haaaaaat 2009.02.11. 13:47:14

@mustang:

nem a megvaltozasrol van szo. Persze, kulonbozo a ferfi es a no; mondjuk azert kivancsi lennek, hogy mennyiben tanult viselkedesminta a mellebeszeles. De egyszeru: a ferfi (altalanossagban) tenyeket kozol. Ha egy no meg tud tanulni 3 idegen nyelvet, akkor legyen az elso belole a ferfie, ha normalis parkapcsolatot szeretne. Mert az meg vegkepp logikatlan, hogy a ferfi tanulja meg a mogottes tartalmakat. Egyszeruen idopocsekolas. A "need jo volt kerdes" meg tanulasi folyamat, ossze sem hasonlithato ezzel. Ferfinel nyilvano, hogy jo volt-e, nonel nem. Az ember minden uj kapcsolatnal probalj megtanulni, hogy az adott nonek mi a jo. Na most ha erre a kerdesre esetleg hamis valaszt ad a no vagy szinlel, akkor sosem lesz normalis szex a dologbol.

haaaaaat 2009.02.11. 13:50:52

"Normalis" alatt itt a kolcsonos orgazmust ertem, mert nyilvan a normalis szexhez nem feltetlen tartozik hozza a no orgazmusa, mivel nem letszukseglet a szaporodashoz.

Reggie 2009.02.11. 13:55:26

a Nő 2009.02.11. 11:13:29

nem biztos, hogy nem tudnak, lehet hogy csak rohadtul unjak

xiau.ling 2009.02.11. 11:20:37, mustang · ducilap.info 2009.02.11. 11:52:40

nem feltetlen. nalam az ilyen no megy a levesbe hamar. Eddig osszesen 2 ilyen nohoz volt kozom es hozzajuk is joval regebb. Elvegre rajtam is mulik, hogy milyen novel vagyok...

Sonja White (törölt) · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2009.02.11. 19:05:24

@LongJohnHolmes: :) Javaslom az értelmező kéziszótár alábbi két szócikkét: harapdál, eszik
;)
Áhhhh :))))

protkózúzó 2009.02.11. 20:29:16

szerintem az a legegyszerűbb módja a szörnyű etikai feladvány megoldásának, hogyha a nőstény azt akarja hogy a hímje:
a/megölelgesse
b/válaszoljon hogy unja-e már vagy
c/stb. ,
akkor mondja azt hogy: kedves férjem/xy/párom/tigrisem/hímem/stb.
a/ölelgess meg!
b/mondd csak unsz már?
c/stb?

protkózúzó 2009.02.11. 20:30:11

magyarul csecsemőnek nem érdemes sudokut adni

kg-- 2009.02.13. 09:22:13

@protkózúzó: A miénk szereti. Elrágcsálja :)

Törzsvendég:-) 2009.02.13. 14:34:27

Én inkább sovány vagyok.:-)Úgyhogy ez a kérdés részemről kilőve.:-)

TiaMaria 2009.02.13. 21:56:08

Az nagyon szociopata ha azt mondom, hogy egy nö ne kérdezzen faxságokat?
Azért az emberek immár gyanítom hogy legalább 99%-nak renelkezésére áll már tükör, vagy legalább egy kirakatban látták már magukat...szóval szerintem legyen mindenkinek annyi önkritikája hogy ha dagadt akkor nem kérdezget baromságokat, és nem kényszeríti hazugságra a párját...nah itt kezdödne az etika....
aztán tudom már megint lejárt a szabad óra és hozzák a muszály dzsekit:))
süti beállítások módosítása