Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Dögöljön meg a szomszédé is

2008.10.21. 07:40 blogíró

 Tavasszal segítettem lomtalanítani egy ismerősnek. Sok kidobnivalója volt, köztük egy állóóra is. 


Kihurcoltuk a dolgokat a ház elé, és az apróságokkal együtt kivittük az órát is. Nem nagy órára kell gondolni, csak egy kis asztali állóórára. Nem volt nagy érték, ezért is került a lomok közé. Ott állt a halom tetején, és ketyegett. Már indultam vissza a házba kezet mosni, amikor csörömpölést hallottam. Hátranézve láttam, hogy az ismerős egy kalapáccsal betörte az óra számlapját. Megkérdeztem, hogy miért csinálta ezt. A válasza: azért, hogy más ne járjon jól vele. 


Nem szóltam semmit, elvégre nem az én holmimról volt szó, de belül azért viszolygást éreztem. Ha nem volt szüksége rá, akkor miért fájt neki, hogy más esetleg örült volna a működő órának? Honnan ez az rosszindulat mások iránt? 


Ez az élmény azóta is többször eszembe jut, és még mindig nem tudom mire vélni. Magyar betegség lenne? Vagy csak egy ember eltorzult viselkedésének voltam tanúja?

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.26. 13:41:09

hát..sztem ez sajnos elég általános viselkedés minálunk:S

Gáspár Norbert Pál · http://www.panoramio.com/user/185261 2009.04.12. 14:17:05

magyar betegség... sokszor láttam már ezt...
süti beállítások módosítása