Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Ahova az atombomba sem ér el

2009.01.18. 18:12 blogíró

Itt van ez kis település, látszólag semmi különös, de mielőtt továbbolvasol, csökkentsd a térkép nagyítását a bal oldalán levő – (mínusz) gombbal, hogy lásd, mi van a település mellett. Ez után érdemes még tovább csökkenteni a nagyítást, hogy kiderüljön, mi más van még a közelben.


View Larger Map

A hely kétségtelenül nyugis, távol van mindentől, de azért a működő vulkán a falu mellett engem kicsit aggasztana, tekintve, hogy a legközelebbi kontinens is jó messze van. Legutóbb 1961-ben tört ki a tűzhányó, és evakuálni is kellett miatta a szigetet.

A hely neve Tristan da Cunha, brit fennhatóság, 271-en lakják. A lakosságot különböző egészségügyi problémák gyötrik, mert a belterjes házasság eléggé elterjedt, ami nem csoda, mert nem sok egyéb lehetőség van partnert találni a környéken.

Abból a szempontból viszont mindenképpen jó hely, hogy ha kitörne egy atomháború, vagy hasonló, akkor nekik azért több esélyük lenne a túlélésre, mint nekünk errefelé. Legalábbis, amíg újra ki nem tör a vulkán. :)

 

11 komment

Címkék: sziget érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berink 2009.01.18. 19:52:20

mindig csak aggódsz:D

Törzsvendég:-) 2009.01.18. 20:10:52

Ezt hogy találtad?Működő vulkánok után kutattál vagy megnézted a Pompeit?

Törzsvendég:-) 2009.01.18. 20:12:28

Nem nézted mi a mottójuk?Értehető miért nem félnek itt.:-)
UI:Nem megy a blog téma,elkezdtem de nem jött össze.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.18. 20:40:47

@berink: Nem aggódom, csak próbáltam kitalálni valamit, hogy miért lehet ott jó élni?

Szerinted? Az a hely olyan távol van a világ többi részétől, mint egy buddhista kolostor. ;)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.18. 20:41:55

@Veréb75: Valahol olvastam róla, már nem tudom, hol. A mottójukat nem néztem, de találó. :D

bloggal kapcsolatban irtam mailt.

Törzsvendég:-) 2009.01.18. 20:53:53

Olvastam a mailt és követtem is az utasításokat,de valamit csak elnyomtam mert eltűnt.Aztán meg felhúztam magam és nem kezdtem újra.Csak maradok a papír toll variációnál.
Mi az a betegség amiben szenvednek?Az asztmát láttam de ami előtte van szó azt nem ismerem és nem találtam a szótárban.Tudom már,hogy tarthatnám szinten a nemlétező angolomat,belinkelgetsz ilyen kis angolos szövegeket,teljesen jó,köszi.

Törzsvendég:-) 2009.01.18. 21:00:18

Vagyis nem is tünt el most nézem sőt dupla van belőle én ezt nem értem,na mindegy.:-)

berink 2009.01.19. 08:18:15

@blogíró: csak motoszkál benned a sziget gondolata:D

igen, elég eldugott hely...teljesen természetközeli:)
meg lehetne élni az egymásrautaltságot:) itt is azt éljük meg, csak tagadjuk:D

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.19. 17:01:47

@Veréb75: a szótárazás jó nyelvgyakorlás :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.19. 17:03:50

@berink: Igen, arra a szigetre egyszer még szükség lesz. :)

Szóval a civilizáció az egymásrautaltság tagadása lenne? :-o :)

berink 2009.01.19. 17:18:45

@blogíró: arra gondolok, hogy sokszor úgy viselkedünk, mintha közünk nem lenne a másikhoz, átnézünk rajta, lenézzük stb.
holott mindenkire szükség van, mindenki fontos:)
süti beállítások módosítása