Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Mire jó egy 32 centis farok?

2009.08.09. 22:23 blogíró

Nemrég éppen a négykézláb járó török család ügyében tájékozódtam, amikor váratlanul megtudtam, hogy Indiában él egy férfi, aki egy orvosi rendellenességből kifolyólag 32 centis farkat hord a hátulsó felén.

Arrafelé nagy kultusza van Hanuman-nak, a majomistennek (akinek egyik változatáról egyszer már itt is verseltünk), ezért a különös férfiút sok látogató keresi fel, akik úgy tartják, hogy a majomfarok érintésének gyógyító hatása van. Nem is akarja eltávolíttatni magáról a farkat, mert úgy véli, hogy nélküle nem lenne ugyanaz az ember, viszont a hölgyek a jelek szerint nem értékelik a kis kiegészítőt, mert már húszegynéhányan visszautasították a házassági ajánlatát. De azt mondja, kitart, és vagy talál magának egy feleséget, akinek majomfarokkal együtt is kell, vagy agglegény marad.

Egy japán forgatócsoport el is ment hozzá, és a riporternő próbaképpen megcsavargatta a farkat különböző irányokba, és közben hüledezett:

Szóval mire is jó, ha az ember egy 32 centis farkat húz maga után? Egyrészt megélhetés szempontjából praktikus lehet, mert vonzza a zarándokokat, akik valószínűleg adakoznak a gyógyításért, a konzervatív gondolkodású feleségjelölteket viszont elriasztja. Vajon mi a célszerű döntés ebben az esetben egy férfi számára: a könnyű megélhetést válassza-e, vagy inkább az asszonyokat? :P

7 komment

Címkék: ember furcsaság farok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaqxar 2009.08.12. 16:47:51

elég bulváros a cím. :)
erre nem számítottam.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.08.12. 17:31:02

@kaqxar: Bulváros? Erről szól a bejegyzés, nem? Arról nem tehetek, ha az olvasó helytelen dolgokra asszociál. Rossz az, aki rosszra gondol. :)

pihe** 2009.10.18. 18:09:51

@blogíró: miért lenne helytelen pont arra asszociálni? :O
megnézem a filmecskét, pillanat :)

pihe** 2009.10.18. 19:07:43

@blogíró: nem is vagyok rossz, de persze hogy másra gondoltam én is :D
hát furcsa egy dolog az biztos, de meg tudom érteni a fickót.. elég jelentéktelen a külseje, hát gondolta dob egyet a dolgon és meghagyja amit isten adott...
az hogy nincs felesége, sőt még jelentkezők sem, meglepett kicsit.. pont most tárgyaljuk odaát M. Buchinger-t.. és azt gondoltam volna, hogy a farkincás emberért is odavannak az ottani nők .. de nem :) talán ha megpróbálna vmilyen hangszeren esetleg, vagy üvegbe valamit.... :))

pihe** 2009.10.18. 19:42:55

most nézem csak.. szerintem rosszul mérték, nincs is az akkora :))
igaz viszont, hogy akkor nem lehetne ilyen ütős a cím... :P :D

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.10.18. 19:51:42

@pihe**: jönnek is a keresőkből, akik különböző méretű farkakat keresnek, de szegényeknek csalódniuk kell :DDD

pihe** 2009.10.18. 20:42:29

@blogíró: nahallod én is csalódtam, pedig tényleg nem az miatt kattintottam ide :DDD
süti beállítások módosítása