Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Az emberiség fejlődése két szikladarab szemszögéből

2009.08.25. 22:11 blogíró

Az előző bejegyzés kommentjei eszembe juttattak egy rövidfilmet, amiben két szikla ücsörög a hegyen, és onnan figyelik, hogy mit ügyködnek az emberek. A címe: A kerék, és jól perspektívába helyezi a mi emberi sürgés-forgásunkat. Amikor a sziklák beszélgetését látjuk, akkor az ő érzékelésük szerint múlik az idő, úgyhogy senki se lepődjön meg, ha ezalatt villámgyorsan történnek körülöttük a dolgok. :)

Íme egy angol feliratos változat:

8 komment

Címkék: videó animáció fejlődés ember jövőkép

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SvenH 2009.08.26. 20:47:20

Fenomenális :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.08.26. 20:59:56

A bejegyzésbe elfelejtettem beleírni, de a Föld megmentéséről szóló George Carlin videó jól passzol hozzá: www.youtube.com/watch?v=8zXo7LKXs3g

SvenH 2009.08.27. 00:11:02

Ez is érdekes videó volt. Köszi.

OnSightFree 2009.08.31. 13:48:29

Ez a George Carlin videó zseniális volt, és tovább csiszolta a nézeteimet, köszi érte.

Persze, pont ilyen csiszolásokért járok a blogodra...

Amúgy nekem erről a Merkúr jut eszembe, ahol egy nap közel két év alatt telik el.... (88nap alatt kerüli meg napot, de saját tengelye körül csak 176 nap alatt fordul) Ott vajon milyen lehet élni?

gepsonka 2009.09.01. 17:56:49

George Carlin video csak nekem esett le?

hu.wikipedia.org/wiki/Szarkazmus

OnSightFree 2009.09.01. 20:52:09

Még néztem egy-két Carlin videót, és látszólag neki ilyen stílusa van...
De azért tudhatod, hogy nem minden ember ért egyet pl a globális felmelegedés kérdésével sem, stb. Az emberek túl könnyen megkajálják az információkat, amelyeket tálcán szolgál a média, és nagyonis szükség van az ehhez hasonló videókra ahhoz, hogy az ember legalább a lehetőségekhez mérten a Saját gondolatát és véleményét ki tudja alakitani.
Minél több oldalt ismerünk meg egy kérdésben, annál jobb, és szerintem a szarkazmus is egy ezek közül, ezért is tetszett nekem a videó.
Plusz, én mindig szeretem mikor rávilágitanak az emberek porszem-mivoltára....

Szóval azt hiszem a többieknek is leesett :)

gepsonka 2009.09.01. 22:15:40

Na akkor nezd meg megegyszer!:D
süti beállítások módosítása