Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

A terrormadár karmaiban

2008.12.17. 21:56 blogíró

Nem vagyok túl járatos az őstörténetben, ezért amikor elképzelem az akkori világot, akkor többnyire sokfogú, jó felépítésű dínókat látok magam előtt, akik kedélyesen üvöltenek, és egymást marcangolják a páfrányok alatt. Ehhez képest meglepő volt a felfedezés, hogy Észak-Amerikát az utóbbi néhány millió évben egy madár uralta.

A nemes egyszerűséggel csak terrormadárnak becézett jószág 2,5 méter magas volt, 150 kiló, és borotvaéles csőrével mindent legyakott, ami nem tetszett neki. Repülni nem tudott, de futni igen, vélhetően igen sebesen.

Szerencséjükre korai őseinknek sem a dínókkal, sem a terrormadárral nem kellett együtt élniük, de ha mégis kellett volna, akkor a helyükben én inkább a vérszomjas külsejű dínókat választottam volna elnyomónak, mint a brutális óriástyúkot.

Ha már egyszer elnyomó, akkor legalább ne ilyen nevetséges valami legyen. :)

 

3 komment

Címkék: madár őstörténet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berink 2008.12.20. 17:55:48

azért nem szeretném ha megkergetne:D

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.12.20. 19:07:01

Én most télen, a hidegben lusta vagyok futni menni. Ehhez jó motiváció lenne. :)

berink 2008.12.20. 19:10:19

ha mögöttem rohanna, lehet lehagynálak, pedig nem vagyok nagy futó:D
süti beállítások módosítása