Friss topikok

  • Eva950: Ez a drága ember vajon meddig élt? Lényeg az, hogy gyors volt. Szegény beteg nem szenvedett sokat. (2011.03.12. 17:36) A leggyorsabb késforgató a sebészek között
  • kaqxar: @blogíró: nagyon várom a folytatást. addig a régiekkel szórakoztatom magam. meg talán a tedes vid... (2011.03.08. 10:29) Hogyan működik a zene?
  • Eva950: Kipróbáltam, furcsa. Kábítószer közeli élmény: Régebben történt. Kórházban voltam, megműtöttek. Mi... (2011.02.11. 22:59) LSD szimulátor
  • blogíró: @UnA: a tolerancia ebben a tekintetben olyan, mint liberalizmus. Elsőre jó ötletnek tűnik, de időv... (2011.02.11. 21:49) Az élet paradoxonai
  • blogíró: Igen, így is lehet értelmezni, mindenesetre elég bizarr rajzfilm. :) Aki nem tudja, milyen gonosz... (2011.02.09. 17:43) Csak az egyik orrlyukad működik

Látszat és valóság

2009.04.11. 19:37 blogíró

Nézzétek meg az alább beágyazott videó elejét úgy, hogy leveszitek a hangot. Elég az első fél perc. Észrevesztek valami szokatlant az előadón? Megoldás a videó alatt



Itt egy kép a hölgyről. Az illúzió szinte tökéletes, csak egy idő után tűnik fel az embernek, hogy valami nem stimmel. Nem is gondoltam, hogy ezen a területen ilyen előrehaladott már a tudomány.

Angolul tudóknak érdemes megnézni a videót. Inspiráló.

 

13 komment

Címkék: tudomány

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikk 2009.04.11. 20:06:24

Nem hiszem, h én ennyire erős tudnék maradni, mint ez a nő...

Törzsvendég:-) 2009.04.11. 20:08:37

Csodálatosak ezek az emberek.Van mit tanulni tőlük.

Törzsvendég:-) 2009.04.11. 20:11:06

@Veréb75: Ez még eszembe jutott (mert feszt asszociálok)ez a film is port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=71016
tervben van.Példaértékű és javasolnám még a Lorá-t is meg még sorolhatnám a küzdeni akarásról,kitartásról káészült műveket.
Bocs én már csak filmekben gondolkodom:-)

spig 2009.04.11. 20:38:51

Fantasztikus.Le a kalappal.
Mondjuk ehhez kell az is,hogy ne csak egy magyar TB által támogatott művégtagra legyen keret...

bodr · http://google.com/+ibodr 2009.04.12. 00:44:30

Sajnos ismertem, pedig jó lett volna a te tálalásodban találkozni vele először. :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.12. 07:47:13

@Bikk: Lehet, hogy ő sem gondolta magáról. Ez csak akkor derül ki, ha az ember ilyen élethelyzetbe kerül.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.12. 07:48:33

@Veréb75: filmeken keresztül kiválóan lehet hozni példákat hozni arról, hogy mások hogyan bírkóznak meg a nehéz helyzetükkel, úgyhogy nincs ezzel semmi baj :)

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.12. 07:49:21

@spig: nem hiszem, hogy Amerikában is mindenki ilyen lábakon járna, ez még ott sem lehet mindennapos

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.12. 07:52:17

@bodr: igen, elég régi darab, már jó pár hónapja láttam, csak véletlenül jutott eszembe most.

De ez azok közé a videók közé tartozik, amikbe jó újra belefutni. Én legalábbis így voltam vele. :)

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.04.16. 21:36:26

@spig: Pontosan ez ugrott be nekem is, de aztán arra gondoltam, hogy legalább létezik, és nemsokára olcsóbb és elérhetőbb lesz.

Az én járóbotom is már fényévekkel modernebb, szebb, könnyebb, mint a régi fa botok, és a TB adta.

Charlie Brown 2009.04.20. 02:06:05

Az rögtön feltűnt hogy valami furcsa rajta, kb 5 másodperc után azonosítottam hogy a bokái teljesen merevek, és a lábai túl hosszúnak tűnnek --> műláb.
Mondjuk neki "szerencséje" van hogy térd alatt hiányos, térd fölötti csonkkal messze sokkal nehezebb lehet.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.04.20. 07:31:43

@Charlie Brown: Ha a mediq.blog.hu-ról jöttél, akkor könnyebb a feladvány, hiszen az ottani bejegyzés témája támpontot ad.

Előzetes információk nélkül tovább tart az illúzió. :)

Charlie Brown 2009.04.20. 08:58:42

blogíró: Jogos, de igazából már onnantól könnyű volt, hogy külön felhívtad a figyelmet arra, hogy az előadón vmi szokatlant kell keresni. :) Ha csak a videó megnézése után kérdezel rá, akkor valóban lehet, hogy nézés közben egyáltalán nem tűnik föl.

A mediqról jöttem, de rendszerint úgy olvasok, hogy a nyitott füleken lévő oldalakon lévő érdekes linkeket olvasás közben sorban megnyitogatom megint csak külön fülekre, és a rengeteg füleket sorban abszolválom, így mire egy linkelt oldahoz érek, addigra többnyire rég nem emlékszem hogy az adott oldalnak pontosan mi volt az apropója. :) Itt sem egyből műlábra mentem, hanem már az elején meresztettem a szemem, de nem láttam semmit, amíg nem lépett egyet-kettőt, annak a kis esetlensége azért szemet szúrt és akkor persze beugrott, hogy hát persze.

... Most így belegondolva, a videón az igazi mutatvány nem is maga a műláb volt, hanem a tűsarkú cipő. Hogy azokban nem perecelt egy hatalmasat, na az a szép teljesítmény.
süti beállítások módosítása